Nieuwsbrief:

BETA  RR ENDURO 50 RACING - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Rood
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De RR 50 ENDURO is geïnspireerd door de grote Beta RR Enduro modellen uit het WEC Wereldkampioenschap. Voor zowel technische als esthetische kenmerken, is de RR 50 Enduro geboren om alle soorten terrein te trotseren, voor het lichte offroad en dagelijks verkeer op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Enduro RACING


Aluminium achterbrug.
Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Achterwielophanging met prolink systeem.
Gasgevulde instelbare schokdemper achter.
Geen contra-balansas in het motorblok: minder traagheid van de motor voor betere raceprestaties.
Dubbele radiator.
Lichtmetalen velgen.
Geen oliepomp, net zoals bij de grote Beta Racing Enduro modellen.
Rood frame.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Aluminium tandwiel.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion