Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 1100 FACTORY - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Paars/Rood
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De vernieuwde Aprilia RSV4 Factory Time Attack kleurstelling van 2024! Direct uit voorraad leverbaar!

Beide versies van de RSV4 hebben een nieuw ontwerp met geïntegreerde winglets in de kuip, vernieuwde elektronica en ergonomie en, last but not least, een vernieuwd 1.099 cc V4-motorblok. 20 cc meer dan de 1.077 waar de RSV4 het tot nu toe mee moest doen en daarmee is de RSV4 dan ook de meest krachtige motor ooit gebouwd door Aprilia. Ondanks de aanpassingen die gedaan zijn om te voldoen aan de Euro 5-emissienorm heeft het meer koppel gekregen en behoudt het blok zijn maximale vermogen van 217 pk, mede dankzij het nieuwe uitlaatsysteem.

Hoewel beide versies worden aangedreven door dezelfde V4-motor, zijn ze te onderscheiden in de standaarduitrusting, waarbij de Factory voorzien is van gesmede aluminium velgen, het semi-actieve Öhlins Smart EC 2.0-ophangsysteem en Brembo Stylema remklauwen.
Opties en Accessoires:
6 Rijmodi, ABS, APRC, Engine brake control, Nieuwe LED Koplamp met DRL, Nieuwe lichtgewicht achterbrug, nieuwe TFT display, Ride by Wire, Traction control, Wheelie control, Brembo Stylema, Öhlins elektronisch instelbare vering, Licht gesmede wielen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion