Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 37915 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2003, 24513 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 27763 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 45897 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 3.950,- € 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 19000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.395,- p/mnd klik hier
2009, 41978 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
2009, 0 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2011, 14300 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 18232 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX BLACKMAX
YAMAHA TMAX BLACKMAX
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 54440 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 31500 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 3894 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 2912 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 8547 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2017, 13211 Km
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion