Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 1400 INTRUDER - 1987

Garantie: Nee
43595 Mls
Zwart
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Dikke INTRUDER 1400 / Technisch goed ! /  Gezien de leeftijd : Mooi !! /
 
  • -
    Inruil welkom!

    MotoRestyle
    Leroy en Louk Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy 06 52831572 Louk 06 24242858

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur
    Maandag eventueel op afspraak
    Voor een bezichtiging graag eerst even bellen

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,- 

    -
  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion