Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1985, 19398 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.900,- p/mnd klik hier
1985, 10552 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1986, 67246 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1988, 95792 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1993, 22402 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
1993, 38637 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1993, 69065 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion