Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
YAMAHA BLACK
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

De Yamaha-modellen uit de R-serie brengen al meer dan 20 jaar duizenden motorrijders in vervoering. Nu wordt het assortiment uitgebreid met een stijlvol model om een nieuwe generatie rijders de R-World te laten ontdekken. Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier.

De levendige 689 cc CP2-motor met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een sensationele rijervaring op het circuit en op de weg. Het superslanke en aerodynamische kuipwerk heeft een agressief 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De strakke achterkant en brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het pure DNA van de R-serie in zich mee. De hoogwaardige remmen en ophanging van de R7 zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

Leverbaar in Yamaha Black en Icon Blue

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion