Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 660 R - 2005

Garantie: Ja
31704 Km
BLUE
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
yamaha - xt-660-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Nette XT 660 R met topkoffer. De XT 660 R is de ideale motor voor dagelijks vervoer door het lage brandstofverbruik. Naast dagelijks vervoer is de motor ook leuk om in je vrije tijd een rondje te rijden, een zandpaadje of een TET route is dan ook zeker geen probleem met de XT.

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion