Nieuwsbrief:
YAMAHA  XSR 700 ABS - 2016
€ 9.399,- € 10.899,-
1558 Km
Garantie: Ja
FOREST GREEN
Start de slideshow
<
FOTO 1 VAN 3
>
Foto's
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Born Tomorrow
Yamaha maakt een duidelijk statement met de komst van de XSR700. Ontworpen voor een tijdloos gevoel en geïnspireerd door historische iconen, voorzien van de allernieuwste technologie voor een pure, aangename rijervaring. Met een hoog koppel en een super wendbaar chassis is de XSR700 ideaal voor motorrijders die nostalgie wel kunnen waarderen.
Dankzij de geavanceerde 689cc parallel-twin, voorzien van onze speciale 'crossplane filosofie', niet alleen een lineair koppel maar ook een indrukwekkende acceleratie. De retro stijl van de XSR700 past goed bij het compacte, lichtgewicht chassis met uitstekende wendbaarheid en besturing.
De XSR700 combineert het beste van Yamaha's ontwerpen als eerbetoon aan het verleden, maar behoudt daarnaast zijn eigentijdse karakter.
deze special is te bekijken bij ons in de winkel, waar diverse accessoires zoals de hoge gemonteerde uitlaat en speciale banden in het oog springen. daarnaast is deze voorzien van singleseat met bagagedrager, koplampscherm, andere zijkappen, gereedschapstasje, radiator cover en rubbers op de tank.
kom langs naar Nijmegen envaar deze Faster Son!
normaal kost deze 10899 euro rijklaar, nu met 1500 euro korting, voor 9399 euro rijklaar.

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !
Termaat Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŰxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2017 Motoroccasion