Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Verhoog je rijervaring met de Yamaha Tracer 9 GT

Geavanceerde opbergruimte en draagcomfort
De Yamaha Tracer 9 GT, ontworpen om elke reis onvergetelijk te maken, is standaard uitgerust met harde aerodynamische zijkoffers. Deze koffers zijn niet alleen stijlvol maar ook functioneel, groot genoeg voor een integraalhelm en voorzien van panelen in bijpassende kleuren die het esthetische aspect van de motor versterken. Voor rijders die meer opbergruimte nodig hebben, biedt de optionele topkoffer extra capaciteit. Het innovatieve, volledig zwevende bagagedragersysteem zorgt voor een natuurlijk rijgevoel, zelfs wanneer de motor volledig beladen is, wat essentieel is voor lange tochten en avontuurlijke reizen.

Optimaal zicht en comfort in elke situatie
De TRACER 9 GT schittert in de donkere uren met zijn geavanceerde LED-bochtverlichting die feller wordt naarmate je dieper in de bocht leunt. Deze technologie verhoogt niet alleen de veiligheid door beter zicht, maar draagt ook bij aan een meer zelfverzekerde rijervaring. Bovendien houden de 10-traps verstelbare handvatverwarming je handen warm, ongeacht de weersomstandigheden, wat deze motorfiets een perfecte metgezel maakt voor alle seizoenen.

Hoogstaande technologie voor een soepele rit
Yamaha's Quick Shift System (QSS) stelt je in staat om sneller en soepeler te schakelen, zowel op als terug, zonder koppeling, wat essentieel is voor behoud van chassisbalans en stabiliteit tijdens het rijden. Dit systeem, gecombineerd met de semi-actieve KYB-wielophanging die automatisch de dempingsinstellingen aanpast op basis van de rijomstandigheden, zorgt voor een uitzonderlijk soepele en responsieve rijervaring. De instellingen van de wielophanging kunnen gemakkelijk worden aangepast via de TFT-interface, wat de TRACER 9 GT niet alleen een krachtige maar ook een aanpasbare metgezel op de weg maakt.



Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion