Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RALLY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
TROPHY BLUE
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
yamaha - tenere-700-world-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 24 md+36 md beperkt

Deze premium Adventure-motorfiets is het meest geavanceerde model in het Yamaha Adventure-gamma. Met zijn dubbele brandstoftanks van 23 liter, het beroemde 690 cc CP2-motorblok met groot koppel, de beste KYB-vering in zijn klasse en het connected TFT-scherm, is de Ténéré 700 World Rally klaar voor elk avontuur.

De hoge specificaties omvatten een lichtgewicht Akrapovic slip-on uitlaatdemper, evenals een speciale zwarte langeafstandsvork, wielen en een plat rallyzadel.

De Ténéré 700 World Rally is geïnspireerd op de machines die zes Dakar-overwinningen behaalden in handen van de legendarische Franse rijder Stéphane Peterhansel, en is voorzien van exclusieve racekleuren.

Nu te bekijken in onze showroom in de Bilt!

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 2+3 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion