Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Vespa GTS
SUPER 300 nieuw model 2022
De nieuwe GTS is voorzien van Keyless Go, nieuw design LED verlichting.
Leverbaar in de kleuren: Zwart, Rood en wit
De motorscooter wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, volle tank, te naamstellen, 24 maanden garantie en 24 maanden pechhulp Europa.
De 1000km beurt bieden wij aan voor €50,-- exclusief materiaal.
Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.
Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Proefritten mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop.
Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.
Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.
Voor meer informatie belt u 030-6622646
Met vriendelijke groet,
Pels Motoren
Gessel 1
3454MZ De Meern Utrecht
Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli
www.pelsmotoren.nl
De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.
Opties en Accessoires: 35 KW, ABS, ASR, Automaat, LED dagrij verlichting, Middenbok, opbergruimte, USB lader, Zijstandaard
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | 1 cilinder, 4-tact, 4 kleppen, elektronische injectie, katalysator |
Boring x slag | 75|63 |
Cilinder inhoud | 278 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Via poort ingespoten alfa/N-type met lambda gesloten lus sturing en drieweg katalysator |
Ontsteking | Elektronisch, met inductieve ontlading, variabele bougievoorontsteking en driedimensionale kartering |
Vermogen | 22|15,8|7,500 |
Max. koppel | 22,3|5,000 |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling met dempers |
Versnellingsbak | Twist and go automatic CVT, torque server |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT met koppelomvormer |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatmetaal met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkele-arm, dubbele-kamer hydraulische schokdemper met coaxiale veer |
Vering achter | Twee schokdempers met dubbel effect en regelbare voorlading |
Remmen voor | 220mm schijf |
Remmen achter | 220mm schijf |
Voorband | 120 /70 - 12 |
Achterband | 130 /70 - 12 |
Wielbasis | 1.370 |
Lengte | 1,930 |
Breedte | 755 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ROSSO CORAGGIOSO,BIANCO INNOCENTE,NERO DECISO |
Beschrijving | Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look. |
| Dealerschappen: APRILIA, KYMCO, MOTO GUZZI, NIU, PEUGEOT, PIAGGIO, SYM, VESPA |
Pels Motoren is een RDW erkend motorbedrijf en zijn tevens volwaardig BOVAG-lid.
Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij reparatie en onderhoud verrichten aan alle merken motoren, motorscooters & scooters. De tweewieler gekocht bij ons of niet, wij staan graag voor u klaar, dit alles met vaste scherpe prijzen. In onze 600 vierkante meter grote showroom verdeeld over twee verdiepingen hebben wij een ruim assortiment aan nieuwe en gebruikte motoren, motorscooters en scooters staan.
Wij zijn officieel dealer van de merken: Aprilia, MotoGuzzi, Piaggio, Vespa, Sym, Kymco, Peugeot en NIU.
| De Meern, Utrecht |
| 030-6622646 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken