Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ZIJSPAN - 2013

Garantie: Ja
8000 Km
Zwart
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
triumph - zijspan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Deze motor zijspancombinatie achten wij als één van de meest uitgebalanceerde cafe-racer-met-zijspan. Immers is ‘looks’ belangrijk, maar het goed en fatsoenlijk kunnen rijden op een zijspan is natuurlijk essentieel. Deze combinatie is afgebouwd met een nieuwe Watsonian Prescott en perfect uitgelijnd. Uiteraard. En dat heeft voor een zeer strak sturende combinatie gezorgd. Ook het zijspan werd gespoten in de metallic zwarte kleur.

Er zijn op- en aan deze Thruxton 900 een flink aantal extra’s toegevoegd, hou je vast:
– Een upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
,- Een YSS achterdemperset € 450,–
een luxe olievuldop € 40,–
– Carterbeschermer € 125,–
kettingbeschermer chroom € 130,–
– Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
– Een ‘Monza’ tankdop € 150,–

Al met al dus een zéér complete bijzondere zijspanmotor combinatie.

ZIJSPAN21 in Heerde is een specialist in het aanbouwen van zijspannen aan solo motoren. Wij leveren maatwerk aan uw eigen motorfiets waar u een zijspan aangebouwd wilt hebben. Exclusief dealer van het Engelse Watsonian. Ook eigen wisselende voorraad.


Opties en Accessoires:
Upgrade LSL rem/schakelset € 400,–
Een YSS achterdemperset € 450,–
Luxe olievuldop € 40,–
Carterbeschermer € 125,–
Kettingbeschermer chroom € 130,–
Customized race-zadel met bijpassende zittingset in de zijspanbak € 850,–
‘Monza’ tankdop € 150,–




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zijspan21
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion