Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRX - 2015

Garantie: Ja
39967 Km
Blauwmetallic
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Middenbok, valbeugels, handkappen met handvatverwarming, topkoffer, ABS, cruise control, boordcomputer, gear-indicator, alarmlichten.

 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Board computer, Cruisecontroll, Gearindicator, Handkappen, Handvat verwarming, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Topkoffer, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion