Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2011

Garantie: Nee
50426 Km
N.v.t.
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Deze motorfiets verkopen wij in opdracht van een klant.

Triumph Speed Triple van het bopuwjaar 2011 met een kilometerstand van 50426.
De motor is door de huidige eigenaar zelf geïmporteerd vanuit Duitsland in 2011. 
Alle boekjes zitten erbij en er zitten enkele facturen bij van gepleegde werkzaamheden door Erison.
De motor wordt afgeleverd met een nieuwe set banden en een kleine onderhoudsbeurt waarbij de olie, oliefilter en de remvloeistof worden vernieuwd.



Algemene gegevens
Kilometerstand: 50426
Motortype: 4 takt drie cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2011
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Wit

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1050 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 95 KW / 128 pk
Koppel: 111 NM
Gewicht: 214kg


Opties en Accessoires:
ABS, handvaten, andere, kuipdelen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion