Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | |
Boring x slag | 79|71.4 |
Cilinder inhoud | 1050 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 131||9250 |
Max. koppel | 105|7550 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1429 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 780 |
Hoogte | 1250 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Jet Black, Fusion White, Roulette Green |
Beschrijving | De eerste Streetfighters werden op artisanale manier gemaakt, ze kwamen uit donkere schuurtjes, waren gestripte en deels ontmantelde motoren en vormden daarmee het volledige tegengestelde van de “mooie” door de fabrieken geproduceerde motoren. De allereerste Speed Triple kwam op dezelfde manier tot stand als die ruwe, ongestroomlijnde motoren. Nog steeds dominerend in zijn klasse is de huidige Speed Triple nog steeds de koelste kikker op de motorscène. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken