Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
COMP.GREEN/IRONSTONE
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Triumph Bonneville T100.

De Bonneville is misschien wel het
bekenste model van Triumph, en dat is
niet zomaar.

De Triumph Bonneville is tegenwoordig
uitgerust met moderne technologie
zoals cruise control en ABS, maar
door zijn klassieke uiterlijk is deze
motor nog zeker een modern classic te
noemen.

Deze Bonneville T100 is met zijn
competition groene kleur in
combinatie met het grijs nog
klassieker in zijn uiterlijk.

Bel of kom langs voor deze Triumph
Bonneville T100.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion