Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE SPEEDMASTER - 2010

Garantie: Ja
11101 Km
Zwart Wit
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
triumph - bonneville-speedmaster
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Triumph Speedmasterr bowjaar 2010 11101 km.
Van 1e eigenaar in nieuwstaat met alle boekjes en sleutels.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion