Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE BOBBER CHROME EDITION - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
CHROME
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
triumph - bonneville-bobber-chrome-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Triumph Bonneville Bobber Chrome.

De Bobber van Triumph met de
prachtige chrome kleurige tank.

Deze eye catcher van Triumph staat nu
bij ons in de winkel, en is DE motor
voor iemand die houd van een unieke
motor.

Bel of kom langs in de winkel voor
deze Triumph Bonneville Bobber
Chrome.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion