Nieuwsbrief:

SYM  CRUISYM 300 - 2023

Garantie: Ja
922 Km
ZWART
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
sym - cruisym-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Sym 300cc ! kmstand 922 1e eigenaar! zit tevens nog in de fabrieks garantie.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
1e eigenaar, Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Boekjes aanwezig, Boordcomputer, Dealeronderhouden, Klokje, Max 35kW (lichte categorie A2), Nederlandse motor, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Temperatuurmeter, Tractioncontrol, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion