Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Waar je avontuur ook eindigt; de nieuwe Suzuki V-Strom 800 levert de prestaties, het comfort en het gemak waarmee jij met plezier aankomt op je eindbestemming. Met een modern ontwerp, een doordacht ergonomische rechtop-zithouding, multifunctioneel 5-inch TFT-display, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket (S.I.R.S.) staat deze allrounder zijn mannetje en ben jij helemaal in controle ongeacht de omstandigheden van je rit.

Compact formaat, grootse prestaties

De V-Strom 800 wordt aangedreven door een 776 cc paralleltwin die een fijne balans biedt tussen soepel, controleerbaar vermogen in het gehele toerenbereik. Standaard is de motor gekoppeld aan een Bi-directional Quick Shift Systeem, waarmee trefzeker zowel op- als teruggeschakeld kan worden zonder dat je daarvoor de koppelingshevel hoeft te gebruiken.

De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk. Met andere woorden: uitstekend stuurgedrag en wendbaarheid alom. Ook de lichtgewicht constructie van de uniek gevormde draagarm draagt bij aan het rijplezier, terwijl het smalle subframe zeer sterk is en moeiteloos het gewicht van koffers en een passagier kan dragen.

Wordt geleverd met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion