Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 A - 2020

Garantie: Ja
27275 Km
GRIJS
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020
Basiskleur: Zilver of Grijs

Nieuw door ons geleverd, 1e eigenaar, nog met fabrieksgarantie tot okt. 23!
Voorzien van handvatverwarming. Prijs rijklaar d.w.z. met beurt, acculaadstekker, benzine en gasrantie

Wij gaan verhuizen! Vanwege de hoog oplopende kosten hebben wij besloten te gaan verhuizen. Onze showroom is daarom momenteel gesloten.

Mocht je interesse hebben in één van onze motoren, wij maken graag een afspraak voor bezichtiging. Bel gerust naar 079-2060210 (optie 2) of mail naar info@promotormotoren.nl. We nemen z.s.m. contact op.

Met vriendelijke motorgroet,
Team Pro-Motor-Motoren

P.S. voor up-to-date informatie omtrent openingstijden verwijzen wij naar onze website www.promotormotoren.nl.
  • Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering !

Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pro-Motor-Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion