|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90 V-twin, 2-cilinder |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 124|91|9200 |
Max. koppel | 102|7500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | 240 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | volledig instelbare 46 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1435 |
Lengte | 2130 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1170 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Blauw, Zwart |
Beschrijving | Stap op deze machtige en krachtige V-twin en voel de power die hij loslaat. Het allom geprezen en beroemde tweecilinder blok wat in diverse motorfietsen ruimschoots zijn dienst heeft bewezen. Zwaar doorontwikkeld en in 2006 wéér op zijn best. Geniet van de SV1000S als toeringpartner of als stoeifiets voor op het circuit. Laat de zogenaamd dappere viercilinder racertjes achter je en verras ze met de bottom power en wegligging van de SV1000S. |