Nieuwsbrief:

SUZUKI  SFV 650 GLADIUS - 2015

Garantie: Ja
14100 Km
WIT/BLAUW
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

Motor is verlaagd.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

2e Pinksterdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur.
Opties en Accessoires:
35Kw, ABS, Boordcomputer, Gear-Indicator, Witte knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion