Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Merk model: Suzuki GSX-S 1000 Katana
Bouwjaar: 2021
Kilometerstand: 8808
Kleur: Zilver
Zo goed als nieuwe Suzuki GSX-S1000 Katana.
Wij leveren deze motorfiets af met een kleine beurt en 3 maanden garantie.
De motorfiets heeft fabrieksgarantie tot 17-02-2023
FINANCIERING
Financiering van deze motor is mogelijk.
Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.
INRUIL
Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.
ACCESSOIRES
Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.
BEZICHTIGEN
Wilt u een motor komen bezichtigen?
Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*
OPENINGSTIJDEN
Dinsdag: 09:00 - 17:30
Woensdag: 09:00 - 17:30
Donderdag: 09.00 - 17.30
Vrijdag: 09.00 – 17.30
Zaterdag: 09.00- 15:30
CONTACTGEGEVENS
Adres: Moesdijk 15 a
6004 AX Weert
Tel: +31 614 101 567
Mail: info@dezwartmotoren.nl
KvK: 90710827
BTW: NL865424068B01
Klantgerichte motorzaak
Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.
* Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
- PROEFRIT
Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost.
Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren is een jong bedrijf dat in 2014 officieel zijn deuren opende in Weert.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de motorwereld en specialisatie in het merk Aprilia is de Zwart Motoren een betrouwbare partner voor elke motorliefhebber.
Geen vaste openingstijden maar service wanneer het u uitkomt!
| Weert, Limburg |
| 0614101567 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken