Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 KATANA - 2019

Garantie: Ja
204 Km
ZILVER
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019
Basiskleur: Zilver of Grijs

Mooie, en pracktisch nieuwe GSX-S 1000 Katana. Deze machine met maarliefst 170km op de teller is praktisch gezien nog niet eens ingereden. Nieuwer kan bijna niet!

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2024 Motoroccasion