Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 SA - 2011

Garantie: Ja
46381 Km
GRIJS
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011
Basiskleur: Zilver of Grijs

Mooie Suzuki GSF650SA. Deze Bandit is een echte allround motor en voorzien van topkoffer. Deze motor heeft alvast zijn grote (48k) beurt gekregen en heeft nieuwe banden dus voorlopig zorgeloos rijden.

Deze motorfiets wordt geleverd met 6 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 11 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion