Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, luchtgekoeld,SOHC.eencilinder |
Boring x slag | 51|55.2 |
Cilinder inhoud | 113 |
Comp. verhouding | 9.4:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 9.1|6.7|8000 |
Max. koppel | 8.6|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 5.2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliedemping |
Vering achter | Swingarm met schroefveren en oliedemping |
Remmen voor | enkele schijf |
Remmen achter | trommel |
Voorband | 80/90 - 14 M/C |
Achterband | 90/90 - 14 M/C |
Wielbasis | 1260 |
Lengte | 1845 |
Breedte | 665 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 755 |
Drooggewicht | 95 |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | De Address is het zuinigheidswonder binnen de Suzuki-scooterfamilie. Dankzij injectie en een slimme traploze automaat haalt deze compacte stadsscooter een gemiddeld verbruik van bijna 1 op 50! Combineer dit met een groot opbergvak onder de buddy en een handige parkeerrem en je hebt de ultieme stadsscooter. Bovendien weegt de Address slechts 97 kg.
Dit model is geschikt voor het A1 rijbewijs. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken