Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT Automaat - 2023

Garantie: Ja
10 Km
TITAN / GOUD / METALLIC
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
rewaco - rf1-gt-automaat
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike
Type : RF-1 Pur 3 Gt Touring
Bouwjaar : 06 - 2023
Kmstand : 10
Motorinhoud : 1500 Cc
7 Versnellingen Automaat
Kleur : Titan / Goud / Metallic
A.P..K T/m 2026


- Band Voor : 200/50/R17 Op Star Velg
- ?Banden Achter : 295/35/R18 Op Star Velgen
- R.V.S Zijbeschermbeugel
- Zijkoffers Met Armsteunen
- R.V.S Sissybar Duorijder
- R.V.S Verstelbare Rem pedaal
- R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
- Spoiler : Kleur : Zilver
- Koffer + Neksteun + Kussen?
- Kleur Zitjes : Zwart / Grijs
- Afsluitbare Tankdop
- Sportline Voorvork
- Chrome Spiegels
- Chrome Handvatten
- Snelgas
- Chrome Elektronische Km + Toerenteller Cockpit
- 6 x Koplampeset
- Sportline Uitlaat
- Style H.D. Stuur
- Windscherm
- Geluidsysteem
- 2 Jaar Fabrieksgarantie
- Touring Kuip
- Afneembare Beenbeschermer
- Comfort Pakket
- 7 Speed Automaat Power - Punch
- A.B.S??
- One Key Systeem
- Cruise Control
- Instelbare Veren < Performance
- Stoelverwarming
- Rewaco ST- LT GT Touring Comfort Trike
- Automaat
- Mitshubishi 1500 - 110 PK
- R Edition Remmen
- A Uitrij Camera
- Touring Sound Systeem
- Prijs 56.858,-
- 2 Jaar Fabrieksgarantie


?
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Windscherm, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion