Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY CRUISER 500 - 2008

Garantie: Nee
23163 Km
Blauw
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer stoere motorscooter en met het 500 cc motorblok kan deze scooter ook met gemak de snelweg op.

Leuk met de chromen accessoires , ook voorzien van een topkoffer in kleur met ruggesteun en een origineel windscherm.

Ook de kleur is fris samen met de lichte zadel bekleding ziet hij er gewoon top uit.

Het gaat hier om het vernieuwde model met iets meer cilinder inhoud en twin spark. Waardoor hij net wat mooier loopt dan het vorige model.

Kleine beschadeging aan het kuipdeel maar dit is minimaal.

Motorscooter staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
instructieboek, middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion