Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS SPOKE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ANTRACIET
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
moto-morini - x-cape-650-abs-spoke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

Moto Morini X-CAPE 650, Nieuw. Uitvoering met Spaakwielen. 3jaar Fabriek garantie.

Deze Italiaans gestylede adventure 650cc twin staat klaar voor u.

Standaard voorzien van:
- 19" voorwiel
- 17" achterwiel
- Spaakwielen
- Pirelli Scorpion STR banden
- Marzocchi vering
- Brembo remmen
- 7"TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- 12v voeding in cockpit
- LED koplamp
- LED knipperlichten
- en veel meer…..

De Moto Morini X-CAPE is een alleskunner! Zowel voor uw avontuurlijke trips, maar ook uw woon-werk verkeer. Hij gaat geen uitdaging uit de weg….

Ook beschikbaar voor erg interessante vanaf prijs van slechts €8.299,- (met gietwielen).

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion