Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL 850 - 2024

€ 11.299,- € 11.799,-
Garantie: Ja
Nieuw
RED STRIPE TWIN TONE
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
moto-guzzi - v-7-special-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
incl. rijklaarmaken en 24 maanden Bovag garantie !!

Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

 
  • incl. Afleverbeurt en 12 maanden Bovag garantie !!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion