Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 LE MANS - 2002

Garantie: Ja
7237 Km
.
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

V11 "Tenni" uitvoering nr. 097/170




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion