|
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96|72 |
Cilinder inhoud | 1042 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|84,6|8700 |
Max. koppel | 105|6750 |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Volledig instelbare USD Öhlins Smart EC2.0 voorvork Ø43 mm, met semiactieve demping van de in- en uitvering |
Vering achter | Volledig instelbare Öhlins TTX Smart EC2.0 monoshock, met semi-actieve demping van de in- en uitvering, instelbare voorspanning op afstand. |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17” x 3,5” - TPMS |
Achterband | Gegoten aluminium, 17” x 6” - TPMS |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 215 |
Leverbare kleuren | Grigio Avanguardia, Verde |
Beschrijving | TWEE NOG VERDER VERENIGDE ZIELEN
Een versie die de Touring- en Roadster-kenmerken van dit model tot het uiterste drijven. De V100 Mandello S onderscheidt zich door zijn speciale afwerkingen, uitgebreide standaarduitrusting en technologieën die het rijden nog leuker, beter beschermd en pittiger maken. Het is puur rijplezier op twee wielen, het resultaat van meer dan een eeuw van innovaties onder de naam van Moto Guzzi. |