|
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96|72 |
Cilinder inhoud | 1042 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|84,6|8700 |
Max. koppel | 105|6750 |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | USD vork Ø41 mm met instelbare veervoorspanning en uitveerdemping |
Vering achter | Monoschokdemper met instelbare veervoorspanning en uitveerdemping |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17” x 3,5” |
Achterband | Gegoten aluminium, 17” x 6” |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 215 |
Leverbare kleuren | Grigio Avanguardia, Verde 2121 |
Beschrijving | Full LED koplamp met DRL, bochtenverlichting, LED-indicatoren, bochtenABS en Moto Guzzi tractiecontrole, cruisecontrol, rijmodussen, instrument met Full colour-TFT-scherm, adaptieve aerodynamica, elektrisch regelbare windscherm, TPMS (bandenspanningsbewakingssysteem), handvatverwarming, Up/down-quickshifter, Moto Guzzi MIA.
Een versie die de Touring- en Roadster-kenmerken van dit model tot het uiterste drijven. De V100 Mandello S onderscheidt zich door zijn speciale afwerkingen, uitgebreide standaarduitrusting en technologieën die het rijden nog leuker, beter beschermd en pittiger maken. Het is puur rijplezier op twee wielen, het resultaat van meer dan een eeuw van innovaties onder de naam van Moto Guzzi. |