Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 650 - 2024

Nieuw
Zwart en Wit
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
mash - x-ride-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De X-Ride 650 Classic laat oude tijden weer herleven. Een back to basic motorfiets in een klassieke enduro outfit. Een 650cc 1-cilinder die ondanks zijn uiterlijk toch helemaal van deze tijd is. Zo voldoet hij aan de strengste emissie eisen en rem je gecontroleerd door het aanwezige ABS remsysteem. Interessant om te weten maar met de X-Ride 650 Classic wil je maar één ding en dat is rijden. Rijden zoals men dat back the days deed, genietend van het temperament van de 1-cilinder en de roffel uit zijn twee uitlaatdempers!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-Ride 650
Kleur Zwart
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€6.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€6.499,-


Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion