Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPERMOTO T - 2013

Garantie: Ja
27000 Km
Zwart
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een zeer nette en tevens complete KTM 990 Supermoto T.
Een heerlijke tourmotor met dikke V-Twin waar je zo nu en dat ook lekker mee op het gas kan. 
De Akrapovic sportuitlaten geven een extra kick voor de liefhebbers.
Ga je een weekendje weg? De demontabele koffers zitten er alvast bij!
 
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
KTM Zijkofferset Aluminium Zwart, Bagagedrager, Achtertas KTM, Middenbok, Handkappen, Touringwindscherm getint, Dealer onderhouden, Digitaal display, Akrapovic sportuitlaten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion