Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE R ABS - 2013

Garantie: Ja
30416 Km
Wit
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 5.499,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2014
Kilometerstand
30416km
kleur
wit
Motor
690 1-cilinder
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
KTM 690 DUKE R met ABS. Voorzien van diverse powerparts waaronder: Akrapovic demper, Beugelset, Comfor Seat, Reservoir Covers, Wheel protection, korte kentekenplaathouder, etc... 30000km beurt inclusief nieuwe kettingsset zojuist uitgevoerd. Motor heeft lichte gebruikerssporen maar verkeerd verder in nette en goede staat.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 2 sleutels, volle tank en 6 maanden garantie.

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Onze openingstijden zijn:

    - Maandag   GESLOTEN
    - Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
    - Woensdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
    - Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
    - Zaterdag van 09:00 - 16:00uur


    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, Comfort zadel, handkappen, Korte kentekenplaat houder, Motorbescherm beugels, Sportuitlaat, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion