Nieuwsbrief:

KTM  250 SX-F - 2018

Garantie: Ja
16 Uur
Orange
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM SX-F 250

Bouwjaar: 2018
Urenstand Zuiger: 16 
  

 
  • Bekijk onze site of sociale media voor meer details
    Wij hebben meer dan 40 cross en Enduro motoren op voorraad,

    Gebruikte motoren zijn enkel klanten motoren, dus wij kennen de motoren, deze motoren zijn geheel nagezien

    Wij zijn de eerste Full Fantic dealer van Nederland!

    Wij werken al sinds 2009 samen met Fantic Motor.

    Grootste onderdelen voorraad van de Benelux!

    Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op, Bel, whatsapp

    Volg ons op Facebook, instagram, Tiktok en YouTube voor alle laatste nieuws en services!

    Ook voor Fantic merchandise en gebruikte onderdelen bent u bij ons aan het juiste adres!

    !!!TIP!!! WIJ HEBBEN OOK EEN AQAUBLAST SERVICE! ( MAAK JOUW ONDERDELEN WEER NIEUW)

    Openingstijden:

    maandag:    Gesloten
    dinsdag:      09:00–12:30    13:00–18:00
    woensdag:  13:00–18:00    19:00–20:30
    donderdag:  09:00–12:30   13:00–18:00
    vrijdag:         09:00–12:30   13:00–18:00   19:00–20:30
    zaterdag:     10:30–12:00
    zondag:       Gesloten
    maandagGesloten

    www.bewomotoren.nl
    +31616681891





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion