|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 47 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 203|149,3|13,200 |
Max. koppel | 114,9|11,200 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, cassette |
Verhouding | 2.600 (39/15) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbele ligger frame, gegoten aluminium |
Vering voor | φ43 mm upside-down Balance Free-voorvork met externe compressiekamer, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveren |
Vering achter | Horizontale Back-link met BFRC lite gasgevulde schokdemper, piggybackreservoir, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveer |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 330mm Brembo remschijven. Dubbele radiaal gemonteerde, Brembo M50 monobloc, vierzuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele 220mm-schijf. Enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,085 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1,145 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Lime Green/Ebony/Pearl Blizzard White/Flat Ebony |
Beschrijving | Na het behalen van de zesde superbike wereldtitel op rij introduceert Kawasaki - in nauwesamenwerking met het Kawasaki Racing Team - een nieuw hoofdstuk in de legendarischeNinja familie. De nieuwe Ninja ZX-10R en Ninja ZX-10RR. De nieuwe ZX-10R isstabieler en makkelijker te rijden door gerichte upgrades zoals degeïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn. Standaard uitgerust methoogwaardige Showa vering, Brembo remsysteem, Up/Down QuickShifter, 4.3’’ TFT display met smartphone connectviteit,Cruise Control en veel meer. |