Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
- LET OP, dit btreft een budget-bike zonder garantie.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Water gekoelde V-4 |
Boring x slag | 73|64.8 |
Cilinder inhoud | 1084 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|74.6|7500 |
Max. koppel | 111|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 28 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele remschijf diameter 316 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf diameter 316 mm |
Voorband | 120/70-18 |
Achterband | 160/70-17 |
Wielbasis | 1555 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 287 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - Een horizontale een-cilinder viertakt 500 CC motor, vier kleppen per cilinderkop...
Met behulp van smid Giorgio Ripamonti had Carlo Guzzi net zijn eerste motorfiets geconstrueerd. We schrijven het jaar 1920. De gemotoriseerde fiets werd voorgesteld aan Emanuele Vittorio Parodi. Een Genoese scheepseigenaar, die, na een eerste lening van twee duizend Lires, met Guzzi overeenkwam om het opzetten van zijn bedrijf te financieren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken