Nieuwsbrief:

HONDA  F6 C GL 1500 VALKYRIE - 1998

Garantie: Ja
86688 Km
ZWART/GOUD
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda FC6 Falkyrie! Zeer nette motor, optappen en rijden! Wordt gelverd met een jaar Bovag Garantie.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Chroompakket, Dealeronderhouden, Klokje, Meer dan 35 kW (categorie A), Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Temperatuurmeter, Van dit model meer op voorraad, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion