Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 600 S ABS - 2008

Garantie: Ja
36355 Km
Grijs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Super nette en correcte Honda CBF 600 SA ABS uit 2008 ! 

KM stand 36.355

Goed onderhouden motor !  

* Garmin Navigatie
* Handvat verwarming 
* KAOKO Cruise control
* ABS 
* Injectie
* Valdoppen ( motorblok bescherming )
* Middenbok


Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ?
BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze
motor naar wens af te leveren.


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op
afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)


--
Met vriendelijke groet,

Roberto Lijkendijk
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
7903BJ Hoogeveen
www.robertomotoren.nl
info@robertomotoren.nl
0628435195




 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion