Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 A - 2012

Garantie: Ja
46454 Km
Zwart
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette CBF 1000 ABS.
goede banden.
Recent (45000km)grote beurt gehad bij motoport.
inc:
Kleppen stellen,olie en filters,bougies,remblokken etcetc.

factuur aanwezig twv 830,-euro.

alle facturen aanwezig.

topkoffer met rugsteun.
Scottoiler.
Handvatverwarming.
hoge kuipruit.
Zumo nav.voorbereiding
Middenbok.


4999,-vaste prijs
 
  • RoelofsMotoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,-euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion