Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 F ABS - 2017

€ 5.450,- € 5.750,-
31784 Km
Zwart
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Koningsdag, Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag geopend van 11:00 tot 16:00

ACTIE, van €5750,- nu voor €5450,-

Honda CB500 F  A2, 35Kw in Zeer Nette Staat. Nu bij ons in de Showroom.

Deze CB500 F voorzien van ABS is geheel in originele staat zoals hij ooit nieuw is geleverd.

Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions.
Ook voor onderhoud van alle merken kunt u terrecht bij StradaMotoren.

 

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion