Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 F BIG ONE - 1995

Garantie: Ja
37500 Km
Zwart/Zilver Metallic
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
honda - cb-1000-f--big-one
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie klassieker in uiterst nette staat. Zelden meer te vinden en zeker in deze staat niet.

Bouwjaar: 1995
Slechts: 37500 km
Sleutels: 2 stuks
Onderhoud aantoonbaar: Ja (met facturen)

Deze iconische CB1000 staat bekend om zijn brede koppel bereik en is op de sportdemper na volledig origineel.
Optioneel is er een Puig windscherm gemonteerd die het rij comfort aanzienlijk verhoogd door de hoeveelheid rijwind die wordt verminderd.

Deze CB1000 Super Four is goed onderhouden en de laatste eigenaar heeft hem ook ruim 12jaar gehad en goed behandeld zowel optisch als technisch.
Er zijn nog enkele facturen van het onderhoud aantoonbaar van de laatste 12 jaren.

Recent zijn de banden nog vervangen en heeft deze een beurt gehad.

Kortom opstappen en rijden of in de woonkamer zetten is ook een optie.
Neem gerust contact op voor vragen of een afspraak! Telefoon 0650266464.

Prijs €3750.- en inruil is mogelijk

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Voor het maken van een afspraak graag bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion