Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL - 2006

Garantie: Ja
31852 Km
Blauw
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
harley-davidson - springer-classic-flstsci-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk:                    Harley-Davidson
Type:                    FLSTSCI / Springer classic
Bouwjaar:             2006
KM stand:             31852 Km
Kleur:                    Blauw
Cilinder inhoud:    1450 cc
Btw marge:           Marge
Garantie:               3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Springer voorvork af fabriek.
Harley-Davidson alarm systeem.
Harley-Davidson springer tassen.
Hak / teen schakeling.
Afneembare rugleuning.
Cross over uitlaten
Originele tassen aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2024 Motoroccasion