Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2005

Garantie: Ja
39724 Km
Zwart
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C 

-Hele nette Harley-Davidson Sportster!
-Nederlandse motorfiets met 5HD framenummer
-Bouwjaar 2005
-Kilometerstand 39000 
-LED achterlicht
-Knipperlichten in de spiegels aan voorzijde
-Druppellader aansluiting 
-Alluminium kentekenplaat houder
-2 X sleutel met FOB 
-Dunlop Harley-Davidson banden 

Deze motorfiets word afgeleverd met een onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie bij aflevering. 
In overleg ook mogelijk tegen meeneemprijs zonder afleverbeurt en garantie. 

Meer informatie of een bezichtiging plannen? bel of whats-app naar 06-22694523 of kom langs in onze showroom bij Harley-Davidson Service B Spithoven aan de nieuwe schaft 7B in Houten. 

Harley-Davidson Service B Spithoven is een gepassioneerd & gespecialiseerd bedrijf in Harley-Davidson motorfietsen. RDW erkend en actief met in en verkoop van occasions. Ook bent u voor onderhoud, reparatie, restauratie, schadetaxatie op het juiste adres op de Nieuwe Schaft 7B 3991 AS te Houten.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Service Spithoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion