Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM FXST - 1990

Garantie: Nee
1712 Km
ZWART
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
harley-davidson - softail-custom-fxst
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Harley Davidson
Type : FXST Bobber Special Custom
Bouwjaar : 1990
Kmstand : 1712
Motorinhoud : 1800 Cc 100 PK
5 Versnellingen
Kleur : Zwart


- Zeer Mooie In Bobber Style Verbouwde Softail
- Met Bigblock 100 PK
- Deze Motor Moet Je Zien !
- Teveel Extra's Om Op Te Noemen 
- Suppervette Bike
- Prijs 17.500,-
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion