Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIVEWIRE - 2021

Garantie: Ja
1597 Km
Vivid black
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
harley-davidson - livewire
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wauw! Dit is geweldig. Wàt een [elektrische] rijbeleving!!! In nieuwstaat verkerende Harley Davidson Livewire met slechts 1.597 kilomter op de teller. Uitgerust met Anti Blokkeer Systeem [bochten-ABS], Reflex Defensive Rider System [RDRS] , 7 rijmodi, cruise control , HD beveiliging en HD connect dervice. 

Stadsbereik 235 kilometer.

De BTW is verrekenbaar !!!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Belt-drive, Boordcomputer, BTW-Motorfiets, Cruise Control, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Traction control, Van eerste eigenaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion