Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS - 2020

14490 Km
Vivid Black
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TE KOOP
IN Absolute NIEUWSTAAT
Van Eerste Eigenaar
FLHCS SOFTAIL HERITAGE CLASSIC 114
Nieuw Geleverd in Duitsland
5HD1YBK41LB035722
Eerste Toelating :  27-02-2020
Tellerstand : 14490 Km
Deze Motor is voorzien van :
* ABS
* LED Verlichting
* Detachables Windshield 18"
* Cruise Control
* Saddlebags
* Passenger Sissybar

* Nieuwe Banden
* Onderhouds history + handleiding aanwezig
Voor Meer Info :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460





 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion